Onsdag

Idag så slutade jag skolan vid 12 så då cyklade jag direkt till stallet och skrittade Chuck i skogen, det var ganska varmt ute så det var ganska mycket djur ute. Hade tänkt rida lillslingan tillbaka sen när jag hade ridit klart den men det det blev inte så, så jag red bara lillslingan. Jag red han barbacka och han var lugn och snäll :)

Vid 5 så var det hoppträning i stöcke och då hoppade jag med Connie och det gick väl sådära. Vi hoppade "titthinder" och det var bank, strömsholmgrind och nått plank. Han lyssnade inte så jätte bra på mig när jag skulle trycka av han så dom kom han nära en gång och sen när han kliade sig så trampade han sönder tygeln -.-
Han sparkade iallafall ingenting och vägrade ingenting sen tror jag inte han rev nått heller så det var ju bra ;)

Vi hoppade en bana på 7 hinder sen och det gick sådära, det var ganska varmt ute så han var lite trött så han kom lite nära på nått hinder men annars är jag ganska nöjd med han :)

Bilder från träningen kommer lite senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0