Svar på kommentar:

charlotte om Dagens vill ha!
Hejsan!
Jag har precis hittat till er blogg, och undrar om ni skulle kunna berätta lite mer om er o era ponnys/hästar ( vet inte om det är ponnyer eller hästar ;) ) 
skulle iaf varit bra så jag vet lite om vem ni är. 
Kram
svar: ja självklart! Jag heter Isabella Bergh och jag bor i Sundsvall med mina hästar på en hästgård som min pappa äger. Jag har en häst och en ponny. Min häst heter Cricket och jag tävlar upp till 120 men den har gått 140. Jag har haft han i ca ett halv år :) Min ponny heter Sturevallens Caskad eller "Casse" som han kallas :) Jag har haft han i snart 3 år och jag hoppar msv a (120) med han och satsar på SM i år :) Jag fyller själv snart 15 år och jag har ride i 9-10 år och hästar är livet för mig!

Ja nu vet du lite om mig så får vi se när Linda gör sin presentation :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0