Svar på kommentar

charlotte om Dagens vill ha!:
Hejsan!
Jag har precis hittat till er blogg, och undrar om ni skulle kunna berätta lite mer om er o era ponnys/hästar ( vet inte om det är ponnyer eller hästar ;) ) 
skulle iaf varit bra så jag vet lite om vem ni är. 

Svar: Jag heter Linda och jag har 2 ponnysar, en cponny som heter Chuck och han är 8 år och importerad från holland. Har haft han i typ 2 år och vi har tävlat upp till LA. Den andra är en dponny som heter Keep Me In Mind och han kallas Connie, han är 15 år och kom från irland i oktober/november hit till sverige tror jag, jag har haft han sen december och vi har tävlat upp till LA.

Chuck

Connie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0