Torsdag

Idag red jag Casse på ängen, först jobbade jag han i trav på en volt där han först inte alls ville fokusera och bara ville springa och kolla men sen började han slappna av och jobbade riktigt bra! Sen tog jag lite galopp och han jobbade lika bra där! Sen fick han galoppera på lite upp för den lilla "kullen" och han brukar alltid skena iväg med mig där och de är ganska roligt men sen när man inte får stop är det inte så roligt ;) Sen när jag kom tillbaka var Carin och Emmy där så Emmy fick skritta av Casse :) Hon är så söt!
Casse ser ganska nöjd ut :')
Hur söt som helst!
Hoppas de var okej igen Elin att jag tog bilderna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0