Torsdag

Kom hem från stallet för en stund sen, var trav idag så då då stannade vi ganska länge.
Idag slutade jag vid 2 tiden och då åkte jag till stallet och skrittade en stund i skogen men det var ganska varmt så jag red inte så länge. På vägen hem red vi över stallbacken och det hade kommit ganska mycket bilar och då blev Chuck lite stressade och sen var det travhästar på banan och sen en vattenbil också och då blev han lite galen ;)

Connie fick vila idag eftersom han tränade igå och han ska tävla imorgon, duschade av han lite så han att han skulle vara lättare att fixa imorgon. Imorgon ska han knoppas, shampooneras och göras fin sen ska jag smörja sadel,martingal och stövlarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0