Torsdag

Åkte till stallet vi halv 11/11 idag och när jag kom dit så mockade jag åt Chuck och Connie sen tog jag in Chuck från hagen och red han.

Skrittade han i skogen, red till vägen och sen vände vi och skrittade hem igen. Han var ganska lugn och så, nästan lite för lugn men det kan ju vara bra ibland ;) Sen när vi red på stallbacken så var det en häst på banan och då blev han lite pigg och började slå med huvudet och takta lite men annars gick han jätte bra. Imorgon får han vila :)

Gullig bild ;)

Red Connie runt lillslingan efter det och han var jätte pigg. Började med att skritta en bit sen travade jag och sen galopperade och då var han jätte pigg, jag kunde knappt hålla han. Han flåsade lite efter att vi hade galopperat men det är inte så jätte konstigt eftersom han var vilat/skrittat i ca 2/3 veckor. Imorgon ska jag skritta och trava lite i sanden med han :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0