Träning inställd

Känns bra att de är första dagen på sommarlovet och man måste ha jacka när man går ut -.-' De är inte okej om ni frågar mig!
-
Idag skulle de ha varit träning med Casse på gräsbanan för de är tävlingar i helgen men inte blev det av heller pga av skit vädret! Regnat i 2 dagar utan sol... tack gud! Aja ska väll upp och rida han i backen efter som jag inte gjorde de igår.
Vi hörs senare!
Fått lite bilder av olika människor från tävlingarna:
asså kolla hindret! Det ser ut som att de är 1m högt men de är 120! Tror att min häst har ganska stor kapacitet för högre ;)



Kommentarer
Postat av: josefin

haha ja om han skulle ta i lite till skulle han lätt kunna hoppa 140 :D

2011-06-15 @ 20:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0