gästbloggning av vendelaasplund ;* igen HAHA

Hej jag har inge liv hejdå.

Aja nu ska jag gästblogga här hos Bella & Linda , grymt snälla är dom! puss på er.

& jag orkar inte vara seriös heller haha .

Men iaf jag heter Vendela Asplund och bor i västmanland i sveriges menlösaste lilla stad. Tror inte ens de är en stad HAHA. Jag har en häst (fast de är bara min foder) men hon är ett fuxsto på 7 år från Holland. Ska rida div 3 på henne , så första riktiga starten bli 3 april i Fagersta . Har haft henne sen 1 januari 2011 så de är ju inte så jäättee länge faktiskt. Så vi får väl hoppas att de går bra! Sen har jag en hamster som heter sveriges längsta namn , Wilmer Melvin Billybiff Lurvas. As fint! Och för er som ville veta SKA BELLA NER PÅ NEWFOREST SM I SOMMAR ANNARS BLIR JAG AS ARG PÅ DEJ! tänkte att de kan va intressant och veta. Jag har as tråkigt så jag gästbloggar hos allt & alla idag . älskar fredagar när jag är sjuk & ingen är hemma , min familj kollar på filmer som är sämre än den här fredagen . Hamstern är osocial och sover . jävlasvikare den är. Tur för han att han e grymt söt! Jag och bella skulle åkt till globen horse show tillsammans men de blev inte så. De hade vart grymt kul iaf! Hahah inte för jag vet de men iaf ? Hon har grymt fina hästar & de har linda med! ;) Sen är jag också 7jävla smart trodde bella räknade i en gymnasiemattebok fast de va 8ans & samma årskurs som mej. Hahah de stod ju Y på den ? och y är ingen siffra så lixm ? Jag har IG i matte och är förövrigt as smart! Jag tävlar fälttävlan också , vann DM på en B-ponny . Fast de va egenligen bara kaos för jag ramlade av och de va lag så vi vann HAAHA men de va DM i västmanland och de är ingen härifrån typ som tävlar fälttävlan så de va 3 lag med , ett från sala & 2 från baståsen . Så vi vann men jag ramlade ju av men de va grymt kul iaf ! Men nu ska jag fortsätta min helt cp tråkiga fredagkväll som de inte händer ett skit i . bra svnska . Aja hejdå!

& glöm inte - www.hillaryochfleur.blogg.se !



snyggchey&ponny!


Kommentarer
Postat av: Mirjam

Ni har en jätte fin blogg! Hur länge har ni haft den? :)

2011-03-18 @ 22:05:26
URL: http://mdik.blogg.se/
Postat av: Mirjam

sv: nice! Hur länge har du/ni ridit då? :)



tack så mycket! :D

2011-03-18 @ 22:31:55
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0