hiss o diss



Den här måste vara bland de fulaste jag har sett! Grymt ful. Skulle inte äns tänka tanken att ha på mig den!
Fet diss

Dissar dom här med. Ser ut som en cykelhjälm. När jag först såg GPA hjälmarna tyckte jag att dom såg ut som cykelhjälmar men nu tycker jag inte de längre men den här! Nej skulle aldrig ha på mig en sån heller...

Ännu en sak jag aldrig skulle ha på mig. I så fall dom blåa eller beiga.










Bocajs ridstövlar är skit snygga och sköna :D Dom passar till nästan vilken outfit som helst!:)

Charles Owen snygg och inte för mycke och inte för lite ;)

Kingsland tröja. Grymt snygg tycker jag :)


Tycker dom är skit coola :D Skulle lungt köpa dom om jag skulle ha en brun outfit ;)



Kommentarer
Postat av: fredrika

håller med, första gpa-hjälmen ser ut som en ankfot och den undre som ett äggskal, vet att alla gillar mina jämnförelser(...)och kommer man med ridbyxorna kommer catta att undra om man blivit färgblind ;)

2011-03-08 @ 19:53:48
Postat av: Sarah - Elit med Flit

Du har skön smak;)

2011-03-09 @ 21:30:30
URL: http://sarahfolkessons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0