Resultat sen igår

Sitter på tåget och tråkar så de blir tidsinställning ;)

105cm: Hoppade jätte bra och blev inte pigg förns i omhoppningen men sen glömnde jag banan till sista hindret så jag gjorde en volt så de blev 4 fel+ 1 tidsfel=5 fel ;)

115: Gick riktigt dåligt... Började redan på framhoppningen då var var försenade så vi bara hoppade hela tiden och han fick inte skritta eller nått och sen snabbt ut och sen in på banan och de började med att han inte gick ut i svängen till första hindret så han kastade sig lite över de och sen blev han lite hetsig så jag var kvar med handen också blev de mellan läge så han stannade. Sen blev de samma sak igen så vi vägrade ut oss.... Sen tog jag om de en sista gång innan jag gick ut och då tänkte han först stanna men då sparka jag på han så han hoppade stillastående typ ;)
Aja shit happens but life goes on...

Tänkte lägga in en film men kom på att jag har den på den andra datorn som är hemma ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0