Resultat timrå

Chuck:
LB 4 fel: Han vägrade på första hindret för jag inte red och sn gick det väl ganska bra efter.

Connie:
LB 0+4 fel: Han hopade jätte bra i grunden sen i omhoppningen så vägrade han på första hindret vet inte riktigt varför men det kan vara för att jag litar lite för mycket på han.

LA 0 fel, 4a: Han va ganska trött men han hoppade ändå ganska bra, han kom typ nära på alla räcken och sen var det bara "grund" och jag satsade ju inte så jätte mycket för vi sammlar ju nollorna till msv nu:)
Sen har han börjat sparka när jag är på han med sporrarna ibland, han kanske tycke att dom är för hårta eller nått, ska prova jin sporrarna eller några rundade på han :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0