Tisdag

Idag efter skolan åkte jag till stallet nästan direkt, kom till stallet vid kanske 4 och då tog jag och mamma in ponnysarna och sen fixade jag iordning Chuck.

Red han på parkeringen utan martingal eller graman eller annan hjälptygel och det gick ganska bra, i skritten var han lite svår att få i form men sen när vi började trava gick han bättre, fast ibland tycker han att det är lite jobbigt att gå i form en längre tid så då her han upp huvudet.
Han går bäst i höger varv, har är jätte svår att få i form i vänster vet inte riktigt varför, men efter att vi hade galopperat så gick han lite bättre i vänster varv.

Imorgon slutar jag tidigt så då ska jag nog rida båda två, Chuck får nog gå lite dressyr imorgon också och Connie rider jag nog i skogen.


Kommentarer
Postat av: Sofi

Han kanske är stel? :) gissar hejvilt

2011-03-30 @ 20:08:47
URL: http://sofihjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0