Träning

Träning idag med Casse :) Gick ganska bra tycker jag :)
Träningen:
Först gjorde vi en övning i trav där man både gjorde öppna,skänkelvikning och ställa igenom riktigt för innerskänkeln:) Tycker övningen var jätte bra och ska absolut göra den hemma :D Sen gick vi in på en volt och fattade galopp där och sen hoppade vi ett litet hinder utan stigbyglar på volten :) Sen hoppade vi en bana utan stigbyglar och tycker de också var en bra övning för de visar om han faktiskt har bra sits eller inte ;) Tycker min sits är okej men den kan vara bättre :) Sen satte vi på stigbyglarna och och gjorde en övning då man hoppade ett litet hinder och precis när man har hoppat de ställa sig upp i lättsits och galoppera framåt ca 3-4 galopp språng och sen sätta oss ner och korta galoppen lite =) Casse hoppade väldigt konstigt på den övningen men jag vet inte varför ;) Sen gjorde vi en annan övning då man skulle hoppa en linje som stog snett och man skulle komma i bra galopp på ett räcke som ingen häst tyckte om för de hade en grind i mellan. Casse kollade på den väldigt mycke och de gjorde så de blev lite dålig väg första gången men sen blev de bra!:D


Hoppas ni försår;)
De här är alltså banan vi hoppade utan stigbyglar:)


Älskar bilden och älskar hästen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0