Måndag

Idag red jag bara Connie och det gick ganska bra, fast nästan direkt jag hade ridit ut så började det spöregna. Det hade varit jättefint väder och varit varmt hela dagen sen när jag ska rida börjar det regna.. Sen är det jätte fint nu också..

Aja, red iallafall först så klättrade vi ner och upp 1 gång i gropen och sen red jag till sanden och skrittade 2 varv där. Han var lite seg och så som han brukar men annars gick det bra:)

Chuck vilade idag också så jag borstade bara på han, imorgon ska Chuck skrittas runt lillslingan och Connie ska villa eller gå i skritten. :)


Normala ponnysar..

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha gud va söta bilder :D

2011-05-30 @ 20:22:34
URL: http://ponnynceline.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: ja absolut, den var helt okej och jag är nöjd :)

2011-05-30 @ 20:39:18
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0