taggar tävling i helgen...

Tjena!
Idag efter skolan följde jag med emelie hem och fotade henne i spöregnet ;) sen hjälpe jag henne med att putsa och tvätta tills imorrn då de är tävling i Hudik :) Sen kom mamma och hämtade mig vid 5 och då åkte jag nästan direkt till stallet och red båda,mockade och packade ochd de tog 4 timmar sammanlagt så var hemma vid 10 igen ;)
Imorrn är de som sagt tävling i Hudik och jag hoppar 1m, 110cm med Cricket :) TAGGA!
Den här banan och höjden hoppade jag på idag med Casse :) Tänkte hoppa lite innan tävlingen i härnösand på söndag :D De högsta hindret är de grå,svart,vita som står mot staketet som vae 110-115cm :)

trött ponny

Så här såg outfiten ut idag på Casse :)
sadel-prestige
schabrak- anna scarpati

Jag:
Jacka- Gammal lagjacka, jacson tror jag
ridbyxor- gammla kingsland
ridstövlar- tretorn
hjälm- JW

Cricket var bäst idag <3
Sadel- Santa Cruz platinum
sadelgjord- sant cruz
schabrak- vet ej
padd-jacson
stigbyglar- vet ej

gammal bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0