bara kaos, på riktigt!

Haha de var bara kaos i stallet idag!
1.
Kom till stallet kl ca 6 på kvällen, hästarna var inne. Tog fram Casse på gången och skulle mocka och då hade han gjort illa sig på höger fram...
2. Aja skulle rida först och tvätta sen. Så jag mockar och sen ska jag tömma kärran och de är helt bläck svart och gissar mig fram vart jag ska tippa de men tippar de typ 3m åt fel håll... haha orka...
-
3. Skulle rida, finns bara belysning i paddoken där jag har Casse och de visade sig att de är så dåligt underlag i paddoken så man max kan skritta.. Haha fick rida i en massage hage som ska göra där de bara finns sand.
.
4. Gick till pappas stall för att duscha av såret och Casse fick stå med tränset och allt på och satt bara fast kedjorna i varan så han inte kunde gå iväg. Så jag tvättade såret och skulle bara spola av benskydden och samtidigt pratar jag med maja i mobilen också hör jag hur Casse börjar gå, och såklart hade han lyckas ta sig under och smitit! Så jag skrek: va? oj! Fan Casse rymmer!!! också la jag på... Hahaha
-
5. Sprang efter Casse som sprang till hans stall, upp på han och rida tillbaka till pappas stall med duschen på och allt... Satt fast han i bettet nu (vet att man egentligen inte ska göra så) men nu blev de så! Duschade av benskydden och gick till stallet med Casse. Och självklart tappar man framskydden i en lerpöl...
Gissar på att bara jag kan lyckas med de här? ;)

skit dag! nu får de vara slut! God natt bloggen och alla underbara läsare!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hahah. Hoppas såret blir bättre då!

2011-11-22 @ 22:53:23
URL: http://ponnykaramell.blogg.se/
Postat av: becka

underbar blogg!



Allt bra med er? :)

2011-11-22 @ 22:58:22
URL: http://beckasponny.blogg.se/
Postat av: Anonym

har en tävling på bloggen om valfritt smycke, kolla gärna ín! du hittar mer info under kategorin "Tävlingar" ;)

_________________________________________

allt bra med dig annars?



kram, http://hannalovisasol.se

2011-11-23 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0