helgen har varit kaos (läsvärt;)

Började resan på onsdag morgon. Vi stannade i Örebro för att lasta ut hästarna och ge dom mat och röra på dm :) Sen gick vi på travrestaurangen och åt lunch. Dom hade egentligen stängd men dom var snälla att värma på mat till oss. Och usch! Bland de äckligaste jag nånsin har ätit! Så vi åkte in till ett köpcentrum och åt där. Sen vidare ner till Helsingborg. Sen på torsdag så skrittade jag och Moa ut på morgonen och då var de nån äcklig gubbe som började prata med oss och tvingade typ oss att rida på ängen. Sen åkte vi på hästaffärer och köpte ett par pioneer ridstövlar. Fredagen var de först uppvärming för SM sen ungponnysar och sen kval 1 i SM som var stilbededöming och den klassen tog 5 timmar så jag fick rida kl 8 på kvällen. Sen skällade ponnymorsan ut mig för jag gick visst i vägen. Sen lördag så starta man i första klassen och blev 3:a i stilhoppningen och träffade Casses förra ägare, Rebecca. Sen skämde jag ut mig några gånger. Träffade Jacob LV också! OMG säger jag bara! SÅåååå snygg! :D Sen tillbaka till hotellet och byta om och duscha sen ner till receptionen och väntade på "taxin" till ryttarfesten och mötte Nicholai och Jacob där, kände mig sjukt cool ;) Sen söndag så började med att de var inbrott i hästbussen. Dom hade krossat förar rutan och tagit mammas marc opolo solglasögon, dyr dunväst, 2 gpser och nån tröja. Sen åkte vi till tävlingen med ingen förar ruta. Dom nya ridstövlarna sprack i dragkedjan. Vann mhpc. Sen var de någon som tog moas dunväst med hennes iphone i! Sen har alla åkt hem utom vi för de är typ 90-100 mil hem så vi sover över igen. Sen funkade inte lampan i stallet...Sen hade tjuvarna hade tagit ett hotellrum som städerstan hittade på hotellet vi är på nu och polisen hade tagit dom och jag tror vi har alla grejor igen utom moas iphone och sen är restaurangen stängd så vi måste beställa pizza. De var typ helt öde där ;) Sen hem och sen slut. Mycket har man varit med om! ;)

Kommentarer
Postat av: Anger

asså du är la störd x)

2011-11-15 @ 19:09:52
Postat av: majssss

HAHAHAHAH! De är bara att kötta <3

2011-11-15 @ 20:41:49
URL: http://livetinorrland.bubbleroom.se
Postat av: Johanna - Teamjw

Omg, spännade helg ;D

2011-11-15 @ 21:30:08
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: Johanna - Teamjw

Spännande* x)

2011-11-15 @ 21:30:44
URL: http://teamjw.blogg.se/
Postat av: victoria renée

as fin blogg!!! vilka fina hästar

2011-11-18 @ 07:58:39
URL: http://victoriabarrisbff.bogg.se
Postat av: victoria renée

as fin blogg!!! vilka fina hästar

2011-11-18 @ 07:59:03
URL: http://victoriabarrisbff.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0