fullt upp

har haft fullt upp hela dagen även fast man inte har tävlat ;)
Imorse var de vakna, äta frukost och sen till stallet.
Jag och Moa red ut på några små vägar i "skogen" sen mötte vi en skåning och han ba: varför rider ni inte på ängen? Ni kan rida där och galoppera.
jag och Moa ba, ja de kan vi väll..
sen började han och babbla på med värsta skånska dialekten så jag och Moa fattade seriöst inget! haha vi satt och nickade bara typ. Sen red vi på den där ängen och han ba stog och kollade på oss.. läskig.
Sen kom emelie, åkte hämtade Ida och sen vidare till Max och åt där.  Sen mötte vi Kina (moa och idas kusin) och sen vidare på 4 skit bra hästbutiker!
Fick med mig ett par efterlängtade Pioneer stövlar hem! :)

hästbutiken My One som var typ som hööks fast mycket bättre grejor! Hittade lite saker jag vill ha där ;)



Ge mig schabraket!!

Sen åkte vi vidare till Bengts


Ge mig ridbyxorna också!!


och hjälmen ;)

Sen vidare till nån som jag inte kommer ihåg va den hette.. Störst i Skåne iaf! :)




Sen dom här köpte vi! :D




Bäst kvalité på iPhone eller? ;)
Imorgon rider jag uppvärmningsklass, l/c...



Kommentarer
Postat av: ----

Landäng heter den sista ;-) sjukt grymma affärer här i Skåne :-)))

2011-11-11 @ 07:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0