gör mig klar

Har nyss plattat håret, tar typ 20 min att göra de? Ett bra tag i alla fall ;) ska snart göra mig klar helt för att sen kl 12 åka till Bite Line och äta där med MHPC gänget och sen fotas i intervjuas :) Har längtat hela veckan! Ska bli sjukt roligt :D
-
I helgen är de tävling också. Ska hoppa L/A, MSV B med Casse på lördag och 110, 120 med Cricket på söndag :)
Taggad!
"Och till höger poserar Isabella Bergh tillsammans med Holly."

Hahah de låter typ som man är med i Top modell och står och poserar med en häst. Hahah ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Karlsson

Vill du ha en ny gratis design ?? :)

2011-11-03 @ 17:04:08
URL: http://emmakarlssonz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0