Om mig. (alltså en annan brud)

Tjenare alla cassechuck läsare. Vissa kanske vet vem jag är, andra inte, MEN det är inte det viktiga, eller?
Mitt namn är iallafall Maja Nylund, verkar jag dryg? Sorry, då ska jag sluta vara dryg.
Jag hade tänkt att skriva om min otroligt knäppa kärlek till ärevarv. Får ni aldrig en värsta epic känsla när ett ärevarv kör igång och hästarna bara rushar förbi? SERIÖST, får ALLTID rysningar av lycka när jag ser ett ärevarv. Om vi säger såhär: När jag såg ärevarvet ifrån hälsingborg på i-phonen då issa vann satt jag med världens största smile i ansiktet. Om vi sedan tar det ett steg längre och säger att jag varit där kan jag sätta mycket cash på att jag skulle STORLIPAT.
Hoppas verkligen att jag inte är ensam om detta, kanske borde skaffa hjälp? Eller vad säger ni?
Avslutar med ett egopic från min GRYMT COOLA(eller?) modeblogg www.livetinorrland.bubbleroom.se och jag får ursäkta det seriösa inlägget, men det där om ärevarven är faktist sanning. Det kan jag sätta min lilltå på.

Kommentarer
Postat av: vicki andréa olofsson

har just nu en tävling på min blogg (http://vickiolofsson.blogg.se/2011/november/manadensblogg.html#comment), var gärna med om du känner för det :)!

2011-11-25 @ 17:26:37
URL: http://vickiolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0