Presentation

Jenny om söööndag:
Hej,

är rätt så ny på er blogg, kan ni inte göra ett presentationsinlägg om er och era hästar? Eller finns det redan någonstans? Hänger liksom inte riktigt med i bloggen, haha!


Jag heter Linda och jag är 15 år och bor i umeå, vet inte riktigt vad jag ska skriva men just nu har jag 2 stycken d-ponnysar, Tristan och Connie. 

Connie har jag haft snart ett år, han är 15 år och imp från irland. Vi har tävlat upp till la, det började bra men sen han har bara blivit trögare och trögare och han orkade knappt hoppa hela banorna på tävling. Vi röntgade lugnorna och då visade det sig att han hade förändringar där.

Tristan köpte vi i oktober, han är 13 och imp england. Har bara tävlat han på en klubbtävling hitils och vi kom 3a i en lc haha ;) Han har tävlat msv förut och nästa år ska vi börja tävla:)

Connie:
Tristan:

Kommentarer
Postat av: Agnes Åberg

Hej du!

Skulle du vilja maila mig och berätta lite mer om vad som hände med Connie när han hade förändringar i lungorna, vad det kan bero på hur man kan lösa det m.m? Känner att det passar in på min ponny som blivit trögare och trögare och vill då veta lite mer för det låter som det kan vara det som Connie har/hade? Kan han tävla fortafrande?

2011-11-29 @ 16:17:39
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0