23 oktober

Idag red jag bara Tristan, jag skrittade han runt lillslingan och det gick bra. Han var ganska seg ibörjan men sen i slutet blev han pigg, han brydde sig inte så jättemycket om travhästarna han blev bara lite pigg :) Connie fick vila för pappa var på trav och då hade jag ingen att rida med och sen så gick han ganska hårt igår:) 

Imorgon slutar jag tidigt så jag tror att jag ska rida en av dom, vet inte vem ;)
Typ den snyggaste bilden jag har sett;) Det är inte svett på halsen, det är vatten, det var typ +30 grader på den tävlingen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bbild ;)) !

2011-10-23 @ 20:27:24
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0