Dagens ridpass

Jag red Connie bakom pappa när han körde och det gick bra, vi körde runt lillslingan i trav och galopp men mest galopp för Connie var superpigg, jag kunde knappt hålla han ;) Vi körde ett varv runt rakbanan också när han ändå var så pigg och det gick bra, när vi kom in så blåste han inte så jättemycket så det kanske hjälper med kortisonet, vi får väl se senare.

På fredag tror jag att jag ska prova att rida han själv och se om det går, får väl hoppas på att han inte ska stanna och tjura..


Kommentarer
Postat av: Emma

Min foderponny är också en sån som stannar/ backar och tjurar upp sig när man ska rida ensam. Hon vill envisas och gå dit hon vill.

Typiskt ponnysar. ;p

2011-10-06 @ 16:17:47
URL: http://emmaasjuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0