Det går för snabbt..

Tiden går för snabbt.. De känns som att de var ett halv år sedan vi köpte Casse. Jag kommer ihåg de så väl när den lilla ponnyn kom ur den stora hästbussen mitt i natten. Han visste inte vart han var. Jag kommer ihåg allt vi sa den kvällen, jag kommer hur jag lastade upp alla hans grejer från skottkärran. Kommer ihåg att jag inte kunde vara där så länge för klockan var 11-12 på en vardag. Min älskade ponny, han var perfekt.
-
Nu ligger han ute på annons, efter 3 år ska han nu få gå vidare med en ny liten ryttare. Ska hitta de perfekta hemmet som han är värd. Den här ponnyn betyder så sjukt mycket för mig! Vi har inte alltid haft de enkelt men vi har kämpat tillsammans.
Från:
-
Till:

Kommentarer
Postat av: NellieB

Hade jag bara varit lite äldre å lite längre...så hade jag velat köpa han rakt av!! Så fin!

2011-10-29 @ 11:12:07
URL: http://nellieberntsson.se
Postat av: Hej.

Oj, det ser inte ut som samma ponny, fan vad fin han har blivit! :)

2011-10-29 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0