neråt...

Känns som att de bara går neråt med Casse just nu...
Idag hoppade jag msv b och första 3 hindrena var jätte bra och sen tog jag en snäv sväng och då tappade han benet så de blev halv krash så de blev bara fel till 5:an så han stannade också tog vi om det och då brann de i huvudet så red ganska aggresivt fast de inte syndes ;) Hade 2 riv och 1 stop tror jag ;)
-
Mamma säger han har tappat muskler så de blir att träna,träna och träna! Ska lägga upp ett ordentligt schema som jag ska följa noga.
-
Nu är nästa tävling med han i Helsingborg tror jag på MH final :) Tråkigt att inte hoppa sm men...
-
Sen var jag coach idag också åt Olivia och Maja och båda fick grymma resultat ;) OS satsning 2030!
Laget är Isabella Bergh,Maja Nylund,Olivia Jonzon,Ellen Lunneborg och Madelene Söderbergh Andersson! Riktigt grymt ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jätte snygg blogg! :)

Hoppas du får en bra vecka!

2011-10-24 @ 10:16:23
URL: http://hastryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

lägg ut tips på träningsscheman ;) ! <3333

2011-10-24 @ 18:06:57
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0