Så här ser de ut....

... jag kommer ta en bloggpaus snart, kommer uppdatera imorgon men inget mer.
Och de är för att jag drar ner till Maria G på lördag morgon och kommer hem på söndag nästa helg.

Så här se veckan ut
Lördag: Åker ner med flyg till först stockholm, sen till danmark och sist tar vi tåget till Malmö.
Söndag: Prao
Måndag: Prao
Tisdag: Prao
Onsdag:Prao
Torsdag: Prao
Fredag:Prao, åker upp med tåg till Södertälje där jag sen ska tävla båda hästarna (kommer uppdatera på tåget)
Lördag: tävling
Söndag: kommer hem

Undertiden jag är borta så ska mamma rida Cricket och Jenny Iggström ska komma och rida Casse :) Jenny är jätte duktig och rider alla hästar jätte bra! Så när jag kommer hem förväntar jag mig en lugn och lydig ponny ;) Nä men jag tror de kommer bli bra :) Ska fiixxa lite tidsinställt nu också+ plugga till franska provet tills imorrn...

Jenny och hennes gamla ponny Cindy :)
(Tro de eller ej men Cindy var en ridskole ponny på SRK innan Jenny köpte henne ;)

Kommentarer
Postat av: danielle

hej isabella ;)

som du kanske vet ska jag ner på ponny-sm nere i helsingborg. jag måste köpa ett nytt schabrak och jag vet inte vilket schabrak jag ska köpa. du kanske skulle villa ge nått förslag ?:)

2011-10-06 @ 21:15:04
URL: http://danielleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0