tävling hela dan

har varit på tävling hela dagen, har egentligen inte gjort så mycket. Eller jo jag har tagit hand om priserna och har varit prisutdelare och jag var inte precis bäst ;) Vi hade som goodibags påsar som pris och då skulle jag sätta en på kanten av läktaren och de sa pang så låg den på golvet... grymt skillad tjej måste jag erkänna :)
-
-
Sen följde jag med Maja hem och har varit hos henne ett tag nu och ska äta sen kolla på skräckis ;) Sist jag var här gjorde vi samma sak och såg paranomal activity (?) fyfan! Jag,maja, ellen och eric... hahah maja var den enda som inte var rädd ;)
Ikväll blir de en film som är gjord av dom som gjorde PA ;) Tänkte först gå på PA 3 men de blev inte av ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0