Torsdag

Idag red jag Connie på travbanan, red först på innerbanan för dom sladdade den stora. Började med att trava 2 varv och sen galopp ett varv, det gick bra. Han bromsade upp lite vid utgången men fortsatte ändå. När traktorn hade sladdat klart red jag ut där och galopperade lite, gick inte så bra. Han stannade vid mål och då blev jag lite sur på han så då gick han, sen var han as pigg på långsidan och sen bromsade han i kurvan och stannade efter den, fick inte fram han så då red jag hem istället. Han fick iallafall röra på sig lite grann.

Borstade bara på Trisse och duschade benen osv:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilken underbar blogg! :D Jättesöta hästar, välskrivna inlägg, nice header och überfina bilder. ÄLSKAR!



Kram!

2011-10-21 @ 19:08:56
URL: http://connemara.devote.se
Postat av: Lovis

Varför går du hem när han stannar?? då får han ju som han vill. :P

2011-10-21 @ 20:53:22
URL: http://lovisakerstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0