Älskar gamla gubbar som raggar på en!

Hahahah måste bara berätta de här! ;)
Idag på orienteringen så var jag med Lina och när vi var på väg tillbaka så tog vi en genväg ner för en backe iställer för att följa travbanan (vi har orientering runt en travbana som ligger i skogen) Och då när vi gick ner så såg jag att de kom 2 hästar så jag sa åt Lina att vi skulle stå still för jag såg att hästarna blev rädda ;) Och då sa dom:
Gubbe 1: Dom undrar va de är för troll i skogen ;)
Lina: haha ja
Gubbe 2: De var riktigt snygga troll i alla fall;)
Lina: hahah taack ;)
Också började båda gap skratta! Hahaha båda var ju 60+ hhahahha !
Fin fina ponny, vill aldrig lämna dig <3



Kommentarer
Postat av: Patricia

svar: eller hur!! allt tack vare celine :D

2011-09-30 @ 21:03:36
URL: http://ponnynceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0