Dagens ridpass

Connie
Jag red han bakom pappa när han körde idag så han inte skulle stanna, vi körde 7 vändor på rakbanan och det gick bra. Vi provade att sätta nå ludd på sidan som typ skygglappar för att se om han blev nå piggare men det är lite svårt att känna när han har sällskap. Han blev ganska trött och sen blåste han ganska mycket, jag tror att han ska gå intervaller på onsdag nästa gång :)

Chuck
Jag skrittade han bara en sväng i skogen. Jag red han inte så jättelänge, kanske 20 min eller nått sånt. 
Det blåste ganska mycket så när vi red över stallbacken på vägen hem så sprang det massa hästar i hagarna så då blev Chuck pigg och började takta. ;) Jag red han på ett vanligt bett idag och det gick ganska bra förutom att han var lite svår att jobba med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0