Dagens ridpass

Chuck
Skrittade han runt lillslingan och det gick bra, jag jobbade inte med han så mycket utan han fick mest gå på. Han brydde sig inte så jätte mycket när det kom travhästar, imorgon ska jag skritta han igen:)

Connie
Jag hade tänkt att rida han runt lillslingan men han stannade och inte ville gå fram så då red jag till slätten eftersom han gick dä förra gången och då gick det halva och sen stannade han, det är jättejobbigt när han stannar det blir ju som inge kul när jag inte ens kan rida på han utan att han ska bråka. Får se hur jag gör imorgon, antagligen får han vila för det är inte speciellt kul när han gör så hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Astrid<3

hej kunde du göra header åt mig? Asså om du vill. DIGGAR BLOGGEN BTW!<3

2011-09-27 @ 19:00:55
URL: http://ponnihoppning.bloggplatsen.se
Postat av: Astrid<3

OMG! vad snällt! Tack så mkt. <3

2011-09-27 @ 19:13:53
URL: http://ponnihoppning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0