Kingsland nörd?

Känner mig som en riktig kingsland nörd! Men de är ju inte mitt fel att dom har såå snygga grejor?;o
-
På tävlingarna så fick jag ett "pannband" eller va man ska säga till mig själv :D Har tjatat om ett sånt ett tag nu ;) Skulle egentligen köpa ridvantar för mina är helt sönder (sämst kvalité på mh) tänkte köpa vanliga kingsland men dom fanns såklart inte i S förutom dom som kostade 800:- för de var swarotiski pärlor på?? Skit ful färg också. Så ska åka till Equeen istället ;)
Typ sådär kommer jag se ut i vinter;)
Känner mig jätte snobbig, jag vill inte vara de men jag tycker de är skit roligt att köpa nya grejor och ha på sig och känna sig en aning fin för en gångs skull ;)

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

äsch, kingsland är väl inte snobbigt heller?

2011-09-26 @ 18:06:42
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Anonym

HAHA jag ahr också allt i kingsland typ , de är ju de snyggaste och bästa kvaliteén som finns !! <3

2011-09-27 @ 16:44:08
URL: http://hillaryochfleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0