Söndag

Gjorde ett inlägg igår men de kom inte upp?? konstigt...

Känns jätte bra att jag inte har fått någon sovmorgon alls den här helgen och ändå har man varit tävlings fri! Igår så klev jag upp halv 8 och sa hej då av mamma och pappa som åkte till Malmö och sen kunde jag inte somna om... Sen idag så smsade emil kl halv 8 eller nått och sen kunde man inte somna om... suck! Aja skit samma! Idag blir de ingen ridning, red igår och jag tror inte mormor vill vänta i 2 timmar? ;) Men jag ska rida båda imorgon :) Olivia fotade igår också men alla bilder ligger på min dator och minneskortet är hemma... Så dom kommer imorgon ;)

Bloggar väll mer ikväll om nått roligare ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0