torsdag

Idag är de en vanlig tråkig torsdag. Har inte hänt nått speciellt alls... Och ingen ridning blir de heller. Cricket gick igår och Casse ska få vila i ca 2 veckor eftersom han har gått så hårt :) Videon från träningen kommer ikväll :) Vet inte vad jag ska skriva men..
-
Funderar på att ta en bloggpaus under helgen för jag ska tävla, vara med kompisar och plugga så de blir helt fullpackad helg :) Sen ska jag till travet imorgon och de  blir hela kvällen så kommer inte att ha tid att blogga :)
Men från och med ikväll blir de bloggpaus under hela helgen :)


Nå bilder från april tror jag? De var ett tag sedan i alla fall ;)
Och Casse arbetar ganska mycket bättre nu än va han gör på den understa bilden ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0