Torsdag

Slutade skolan vid halv 4 idag och efter det åkte jag till stallet. Idag red jag bara Connie och jag red han lite intervaller i backen. Det var 1 lång och sen 3 korta och han tyckte att det var ganska jobbigt när han var längst upp i backen men han kämpade väl på ganska bra ändå.

Skrittade och travade hem sen så han skulle få ta det lite lugnt, imorgon ska han vila och sen på lördag ska han skritta eller vila och sen på söndag blir det nog intervaller på rakbanan.

Chuck fick vilade idag men jag kanske skrittar han en sväng imorgon om jag hinner, för det är trav på kvällen och Chuck kommer få damp om det är massa hästar och bilar på stallbacken ;)

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: Jo det gjorde jag! Ska kolla om jag har kvar några bilder på er och isf kan jag skicka på mail :)

2011-09-01 @ 21:30:14
URL: http://mnfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0