Torsdag

Har funderat lite nu, tror att jag ska fortsätta blogga ett tag iallafall. Fast jag vet inte om jag ska göra en ny eller fortsätta på den här;)

Igår red jag Tristan runt långslingan och det gick ganska bra, han har ju tagit det lugnt ett tag så han var ganska pigg och tyckte att det var jättekul. Långslingan är ju ca 1 mil men han var typ piggare i slutet än i början, han blev bara lite svettig:) 

Idag får han vila, pappa är på trav så jag har inte skjuts till stallet så jag och mamma åker dit på kvällen och borstar han och så:) 


Kommentarer
Postat av: felicia

gillar du djur? kika in och svara på dagens fråga:)

Kram

2012-01-12 @ 13:51:22
URL: http://www.asslatjejerna.se
Postat av: lotta

Gör en ny :)

2012-01-13 @ 18:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0