Svar på frågestund Isabella.....

vilket är erat bästa hästminne?

humm... svår fråga men de kanske var när jag debuterade min första msv a och blev 2a med Casse;)

Vad är era mål för 2011 med era hästar? :)

Mitt mål med Casse är att kvala in till SM och få bra resultat där :) Sen med Cricket är de att nolla 110 sen kanske 120 min de är bara kanske och man vill inte gå för fort fram ;)

Vilka bloggar läser ni?

Nellieberntsson.blogg.se
Tavlingsryttarninorr.blogg.se
Hillaryochfleur.blogg.se
livetinorrland.bubbleroom.se
Feliciaharrysson.blogg.se

Hur många besökare har ni i snitt/dag?
 
allt från 60-110 :) (inte mycke jag vet)

Hur långa är ni?

1.66 :)

När tycker ni att en häst är "för gammal" för att tävlas osv

De beror helt på vad hästen är i för form. De finns ju vissa hästar som är över 20 som hoppar SM men 25 och över tycker jag att de är stop ;)

Vem av er är mest märkesinriktad och har mest märkessaker?

hahaha tror att de är jag :)

Är det viktigt med märkessaker?

Nej de är det inte! Visst jag kanske har mest märkes saker och sånt men jag tycker att dom sakerna håller bäst och är snyggast. Visst man behöver inte ha snygga saker och sånt när man rider men jag tycker de är skit kul att matcha saker tex schabrak med ridbyxor och tröja men de finns viktigare saker. Man blir ju inte bättre för att man har mer märkes saker.


vem är vendela asplund? :)))

En tjej som är jätte fin och har en fin häst och driver en jätte bra blogg :D <3333



kan ni fota era märkessaker, tex schabrak, stallkläder osv? :)

Visst de kommer imorrn eller nått :))


Vad vill ni jobba med när ni blir vuxna? ;)

Ingen aning faktiskt men gärna nått med djur :)

Har ni haft nått seriöst förhållande, om ja så hur länge varade det?:)

Hahah inte precis seriöst ;) Kanske i 1½ månad? ;)

Är ni oskuld?:)

hahahha jaaa ;)

Hur tidigt går ni upp på mornarna?

Halv 7/ 7 :)

Har ni kört travlopp och så? Tänkte ju det att båda ni har ju travtränare till pappa.:)

Nä faktiskt inte ;) När jag var liten ville jag jätte gärna börja med ponnytrav men jag fick inte för min mamma men de kanske var tur ;)

Vad är eran syn på trav?:)

Jag tycker trav är ganska roligt men segt ibland :) Det är inkligen inte så stor skillnad med ridning och trav tränings mässigt och hur hästen ska se ut i kroppen. Ni som läste när pappa gästbloggade vet ju lite mer;)
läs ni som inte gjorde de ---> http://cassechuck.blogg.se/2011/january/gastbloggare.html#comment
Men som sagt var så tycker jag de är roligt ibland och jag har lärt mig mycke igenom att min pappa är travtränare men jag är glad över att jag valde hoppning :)

Vilka hästar är finast?

Vad menar du då? Av våra eller vilka vi skulle vilja ha?:)

Vad gör ni på fritiden? (Inget med hästar och göra)

Jag brukar vara med kompisar, blogga,plugga eller bara vara hemma :)

Gillar ni skolan?

De gör jag inte ;) De enda som jag tycker om med skolan är min sköna klass och alla kompisar :)

Vilket är erat favoritämne i skolan?

Svår fråga men svenska kanske?

kan ni inte visa bilder från era stall?:D

Visst :)

vad är det högsta ni har hoppat med era ponnysar?

130 med Casse och 120 men Cricket :)

Hur gammla är era ponnys ? <3

15 är båda mina :) <3
Och Cricket är en storhäst ;)

Hur högt hade Casse tävlat/hoppat innan du köpte honom? :)

Tävlat msv a (120cm) med sin förr förra ägare och msv b (110cm) med sin förra :)

Hur fick ni texten att tona in på er header? jättesnyggt! :D

Hela headern är gjord av Annastaaf.shapemeup.se så du får fråga henne ;)

De var alla frågor men fråga gärna mer!:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild



RSS 2.0